We zagen ze al eerder, de Spectre verpakkingen van Heineken. Maar afgelopen maandag is de campagne officieel van start gegaan. De campagne heeft als titel Open Bond’s World en de bijbehorende commercial heeft de titel The Chase gekregen. De commercial zal wereldwijd in de bioscopen en op televisie worden vertoond. Heineken is de enige Bond-partner die acteur Daniel Craig voor een commercial mocht gebruiken.
Consumenten kunnen via de Bond-actieverpakkingentoegang krijgen tot niet eerder vertoonde beelden van Spectre. Ook kunnen zij met hun smartphone het Heineken Bond-logo op de Spectre-flessen en blikken scannen om zo exclusieve content met Daniel Craig te ontvangen. Daarnaast is er behind-the-scenes materiaal van de vijf meest opvallende filmlocaties; namelijk Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko beschikbaar.
Het materiaal is niet allemaal tegelijk te zien en wordt in de aanloop van de release vrijgegeven. Heineken lanceert ook een limited-edition van hun thuistap systeem, The Sub, met ‘special 007-features’. De commercial is gemaakt door het Amsterdamse reclamebureau Wieden & Kennedy.
Hieronder de commercial en let vooral op de knipogen naar het verleden!
Reageren