Het is niet meer weg te denken uit menig James Bond-film: productplacement. Al jaren zijn er bedrijven die hun producten in de James Bond-films willen laten zien, om zo het grote publiek te bereiken. Ook in The Living Daylights is het niet anders. Grote producten als Aston Martin en Philips zijn duidelijk herkenbaar, maar ook kleine bedrijven hebben hun producten in de film weten te krijgen. Benieuwd wie er sponsor zijn van The Living Daylights? Klik op “lees verder” voor het overzicht.
Meer nieuws
A Talk with the Walkman strangler: Andreas Wisniewski
In October 2017, we spoke with Andreas Wisniewski, a German actor known to us James Bond enthusiasts as Necros from The Living Daylights (1987). A versatile man who began his career as a dancer with the Bavarian State...
Column: Steenwijk en Jeroen
Of hij er al aan had gedacht om Jeroen Krabbé te vragen. Aardige man maar nee, niet aandacht. Bovendien, gaat Martin Koolhoven verder: “We rijden wel terug, we rijden alleen niet heen. We zijn daar al in de buurt...
Interview: Andreas Wisniewski, Necros Uit “The Living Daylights”
Eén van de door filmcritici beter bevonden Bond films, The Living Daylights, viert in 2017 haar 30-jarige jubileum. James Bond Nederland vond het daarom niet meer dan logisch om er een special aan te wijden. De gehele...
Recente berichten
- George Lazenby hangt Walther definitief aan de wilgen 25 juli 2024
- A Spy Like Me NL e-book nu verkrijgbaar 24 juli 2024
- Aston Martin opent The House of Q in Burlington Arcade 22 juli 2024
- IFP kondigt The Q Mysteries aan met eerste boek: Quantum of Menace 17 juli 2024
- Ontwikkeling van Project 007 gaat de goede kant op en voelt “organisch” 16 juli 2024
Reageren