Het is niet meer weg te denken uit menig James Bond-film: productplacement. Al jaren zijn er bedrijven die hun producten in de James Bond-films willen laten zien, om zo het grote publiek te bereiken. Ook in The Living Daylights is het niet anders. Grote producten als Aston Martin en Philips zijn duidelijk herkenbaar, maar ook kleine bedrijven hebben hun producten in de film weten te krijgen. Benieuwd wie er sponsor zijn van The Living Daylights? Klik op “lees verder” voor het overzicht.
Meer nieuws
Column: Steenwijk en Jeroen
Of hij er al aan had gedacht om Jeroen Krabbé te vragen. Aardige man maar nee, niet aandacht. Bovendien, gaat Martin Koolhoven verder: “We rijden wel terug, we rijden alleen niet heen. We zijn daar al in de buurt...
Interview: Andreas Wisniewski, Necros Uit “The Living Daylights”
Eén van de door filmcritici beter bevonden Bond films, The Living Daylights, viert in 2017 haar 30-jarige jubileum. James Bond Nederland vond het daarom niet meer dan logisch om er een special aan te wijden. De gehele...
The Living Daylights-maand: merchandise
We sluiten The Living Daylights-maand af met een overzicht van merchandise. Opvallend is dat van deze film niet veel is verschenen. Het lijkt er eigenlijk een beetje op alsof het einde van een Bond-tijdperk in zicht was...
Recente berichten
Gosse blikt terug: Twee jaar na de No Time to Die-première
28 september 2023
Has Bond 26 started production?
24 september 2023
Reageren