James Bond Nederland
Sluikreclame in films
Home » Nieuws » Sluikreclame in films

Sluikreclame in films

James Bond is er een groot voorbeeld van: sluikreclame in de films. Nu met de komst van Skyfall laait de discussie weer op of Bond wel een Heineken kan drinken. Het biermerk stak 60 miljoen euro in de film en de campagne. EenVandaag bestede aandacht aan het fenomeen sluikreclame.

sitestat

Merlijn Kuiper

Merlijn Kuiper is sinds zijn dertiende gek van de James Bond-films. Later is hij zich gaan verdiepen in het leven van Ian Fleming en de James Bond-boeken. In 2006 was hij samen met Jorrit de oprichter én is hij één van de drijvende krachten achter James Bond Nederland. Hij houdt ervan om onderwerpen uit te diepen zowel op gebied van boeken als van films. Zijn droom blijft nog steeds een eigen James Bond-magazine!

Reageren

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.