James Bond Nederland
Samenwerking Coca-Cola en Skyfall bevestigd (persbericht)
Home » Nieuws » Samenwerking Coca-Cola en Skyfall bevestigd (persbericht)

Samenwerking Coca-Cola en Skyfall bevestigd (persbericht)

Rotterdam, Nederland – The Coca-Cola Company heeft op 13 augustus een nieuwe samenwerking bekendgemaakt met het merk Coca-Cola Zero en Skyfall, het langverwachte 23e deel van de James Bond-reeks dat in het najaar wereldwijd wordt verwacht. Om de samenwerking onder de aandacht te brengen, krijgt het opvallende, stijlvolle zwarte ontwerp en de Coca-Cola Zero-producten een speciale make-over.

Het limited edition Bond-ontwerp zal te zien zijn op verschillende verpakkingen, waaronder het iconische Coca-Cola Zero blikje, de PET-fles en een speciale aluminiumfles, allen met daarop het beroemde ontwerp van James Bond gezien door de loop van een pistool. De aankondiging is een vervolg op de succesvolle samenwerking die in 2008 van start is gegaan met Quantum Of Solace. Ditmaal vraagt Coca-cola Zero, de verfrissende combinatie van geweldige Coca-Colasmaak zonder suiker, de fans het volgende:”Unlock the 007 in you“.

Skyfall
Daniel Craig keert terug als Ian Flemings James Bond 007 in Skyfall, het 23e avontuur in de langstlopende filmfranchise allertijden. In Skyfall wordt Bonds loyaliteit ten opzichte van M op de proef gesteld als haar verleden haar komt achtervolgen. Als MI6 onder vuur komt te liggen, moet 007 de dreiging opsporen en uitschakelen, hoeveel hij daar persoonlijk ook voor moet inleveren. De film is afkomstig van Albert R. Broccoli’s EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studio en Sony Pictures Entertainment. Geregisseerd door Sam Mendes. Geproduceerd door Michael G. Wilson en Barbara Broccoli. Geschreven door Neal Purvis, Robert Wade en John Logan.

Jeroen Lampe, Coca-Cola Zero:”Skyfall is zonder twijfel een van de films waar dit jaar het meest naar wordt uitgekeken en we vinden het geweldig dat we daar deel van uitmaken en onze relatie met ’s wereld favoriete filmfranchise kunnen voortzetten. James Bond is een wereldwijd icoon die voortdurend actie neemt om het onmogelijke mogelijk te maken; de perfecte samenwerking dus voor Coca-Cola Zero.”

Marketingcampagne
Coca-Cola Zero zal een volledig geïntegreerde marketingcampagne uitrollen om de samenwerking te ondersteunen, inclusief televisie- en bioscoopreclame, een digitale en social mediacampagne, maar ook promotie op verpakkingen, in winkels en bioscopen. De high-impact reclamespot voor televisie en bioscoop laat zien hoe Coca-Cola Zero je stimuleert om de 007 in jezelf naar boven te halen.

Merlijn Kuiper

Merlijn Kuiper is sinds zijn dertiende gek van de James Bond-films. Later is hij zich gaan verdiepen in het leven van Ian Fleming en de James Bond-boeken. In 2006 was hij samen met Jorrit de oprichter én is hij één van de drijvende krachten achter James Bond Nederland. Hij houdt ervan om onderwerpen uit te diepen zowel op gebied van boeken als van films. Zijn droom blijft nog steeds een eigen James Bond-magazine!

Reageren

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.