MGM en Twentieth Fox Century hebben bekend gemaakt dat de Blu-ray-set de best verkochte set van dit jaar is. Ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag verschenen alle James Bond-films op het blauwe schijfje. In Engeland is het succes ook te verklaren door de zeven daagse tour die werd georganiseerd en breed uit in de media werd gezet. Het succes is grotendeels te danken aan de vrij lage prijs van de set en de vele extra’s die op de schijfjes te vinden zijn.
Meer nieuws
JBN Weekoverzicht (10): Topol, een DBS en Phoebe Waller-Bridge
Onder het genot van een sterke kop koffie uit je Chemex, Bonds geliefde roerei, of toast met Jersey butter en Little Scarlet aardbeienjam, met ons weekoverzicht ben je deze zondag weer helemaal bij. Vorige week sloegen...
Billie Eilish wint Golden Globe
Goed nieuws voor de Bond-producenten en Billie Eilish, de jonge Amerikaanse zangeres weet haar tweede prijs voor No Time To Die binnen te slepen. Vorig jaar was het nieuwste Bond-nummer al voor de release van de film...
Spirit Yachts (weer) sponsor James Bond
Het is, op een paar bedrijven na, vooral een Engels feestje: de sponsoren van de nieuwe James Bond-film No Time To Die. Nu heeft ook het het Engelse jachtenmerk Spirit Yachts bekend gemaakt officieel sponsor te zijn van...
Recente berichten
Gosse blikt terug: Twee jaar na de No Time to Die-première
28 september 2023
Has Bond 26 started production?
24 september 2023
Reageren