MGM en Twentieth Fox Century hebben bekend gemaakt dat de Blu-ray-set de best verkochte set van dit jaar is. Ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag verschenen alle James Bond-films op het blauwe schijfje. In Engeland is het succes ook te verklaren door de zeven daagse tour die werd georganiseerd en breed uit in de media werd gezet. Het succes is grotendeels te danken aan de vrij lage prijs van de set en de vele extra’s die op de schijfjes te vinden zijn.
Meer nieuws
Billie Eilish wint Golden Globe
Goed nieuws voor de Bond-producenten en Billie Eilish, de jonge Amerikaanse zangeres weet haar tweede prijs voor No Time To Die binnen te slepen. Vorig jaar was het nieuwste Bond-nummer al voor de release van de film...
Spirit Yachts (weer) sponsor James Bond
Het is, op een paar bedrijven na, vooral een Engels feestje: de sponsoren van de nieuwe James Bond-film No Time To Die. Nu heeft ook het het Engelse jachtenmerk Spirit Yachts bekend gemaakt officieel sponsor te zijn van...
Bijzondere 007-adventskalender aangekondigd
Het is nog wat vroeg in het jaar, maar de eerste kerstartikelen komen er weer aan. Misschien nog niet in je lokale supermarkt, maar wel al op de 007Store. Sinds vandaag is daar een gelimiteerde adventskalender te...
Reageren