Aston Martin, Omega en Bollinger. Drie merken die onlosmakelijk verbonden zijn met geheim agent 007. Het Franse wijnhuis komt speciaal voor de release van de nieuwe film met een gelimiteerde 007-champagne.
Het zal niemand verbazen dat de nieuwe gelimiteerde editie uitgerekend op 5 oktober zal verschijnen: Global James Bond Day. Het champagnemerk is al meer dan 40 jaar verbonden met de James Bond-films en al veel eerder werd het door Ian Fleming omschreven in Diamonds Are Forever (1956) en On Her Majesty’s Secret Service (1963).
Bond slipped of the bed and went over and examined the contents of the tray. He smiled to himself. There was a quarter bottle of Bollinger, a chafing dish containing four small slivers of steak on toast canapes, and a small bowl of sauce.
Diamonds Are Forever
De gelimiteerde 007-champagne betreft een Bollinger Special Cuvée. De geschenkverpakking omvat een zeer fraaie fotobewerking van de Aston Martin DB5 en James Bond. Onder het in goud ingelegde logo van Bollinger staat de tekst “The Champagne of 007”.
Bollinger start binnenkort met een pr campagne. In een persbericht laten ze weten hiervoor samen te werken met de huisfotograaf van James Bond: Greg Williams. Bollinger zal ook in No Time To Die te zien zijn. In een persfoto, waarop James Bond zijn Aston Martin V8 onder een laken vandaan trekt, zien we links een aantal dozen van de champagne opgestapeld.
007 Limited Edition Millesime
Eerder dit jaar verscheen al een zeer fraaie Bollinger gelimiteerde editie om de 25e James Bond-film te markeren. De bijzondere fles was voorzien van de tekst 25, waarbij deze was gemaakt van de James Bond filmlogo’s. De 007 Limited Edition Millesime uit 2011 zit in een chique houten kist met transparant deksel, waarop je alle filmtitels vindt. Het openen van de kist is al een ervaring op zich door de gasveren en het omhoogkomen van de fles.
Reageren