Het Poolse wodkamerk Belvedere is officieel partner geworden van de nieuwe James Bond-film Spectre. Tijdens een groot evenement in Londen werd dit bekend gemaakt.
Belvedere komt met twee gelimiteerde edities voor de nieuwe film. Bij de eerste gelimiteerde editie is het iconische Belvedere paleis vervangen door een tekening van het MI6 gebouw (zie hierboven). Daarnaast worden er kleine details aangepast, zoals de kleur van de zegel. Van deze versie verschijnen maar 100 stuks. Een andere gelimiteerde editie is een aanpassing van de standaard Silver Saber fles (onder).
Belvedere’s Spectre campagne bavat een wereldwijde advertentiecampagne met veel promotiemateriaal in aanloop naar de film. Het merk zal in februari 2015 beginnen met de campagne. De slogan van de campagne is: “Excellent choice Mr. Bond“. Of het merk ook in de film terug te zien is, is nog niet duidelijk. Zowel Charles Gibb (Belvedere Vodka) als Dwight Caines (Marketing Sony Pictures) zijn blij dat de partners elkaar gevonden hebben.
“James Bond’s coole uitstraling en altijd opzoek naar de beste wodka. Belvedere is daarmee een perfecte match!”
Reageren